Inga produkter i varukorgen.

Returer & Byte

Vi lägger alla våra ansträngningar på att säkerställa att kartan motsvarar dina förväntningar och att returen inte skulle vara nödvändig.

Observera att vi inte byter eller accepterar returer för personliga kartor. Det är en skräddarsydd beställning gjord just för dig.

  • 30 days icon

    30 dagars retur-
    och bytespolicy

  • easy communication icon

    Enkel kommunikation
    och process

  • replace icon

    Vi ersätter beställningar
    som försvinner eller skadas
    under frakten

Kartor är produkter i storformat, och deras leveranser över hela världen kostar ganska mycket pengar. Därför kan vi inte erbjuda kostnadsfritt utbyte eller retur av våra produkter.

Om du vill returnera eller byta ditt köp, vänligen följ informationen nedan om hur du gör det.

Hur returnerar eller byter man?

  • 1

    Mejla oss

    på hej@tripmap.se med information om att du vill lämna tillbaka kartan. Vänligen ange ditt beställningsnummer.

  • 2

    Packa din karta noggrant och säkert för frakt

    det bästa är att använda originalkartongen du fick den i. Se till att skydda kartans hörn – lämna inga öppna luckor i lådan.

  • 3

    Behåll nålarna du har för dig själv

    PLACERA dem INTE i lådan. Felaktigt placerade nålar kan skada produkten.

  • 4

    Skicka den säkert förpackade kartan

    genom budleveranstjänster (DPD, DHL, FedEx, osv.) till följande adress:

    MB Tripmapas, Verkiu st. 5,
    Vilnius, Lithuania, 08218
    +37062326666

     

    Att skicka tillbaka varan sker på egen bekostnad. Du kan välja leveranstjänst självständigt efter bekvämlighet och pris. I Europa rekommenderar vi att du använder DPD- eller DHL-tjänster. I USA och andra länder utanför EU – FedEx eller TNT.

  • 5

    Efter att ha skickat kartan, vänligen maila oss

    på hej@tripmap.se och skicka oss spårningsnumret för försändelsen

  • 6

    Efter att vi fått kartan kontrollerar vi om den inte har använts

    (det kan t.ex. inte finnas några märken av fastsättning). Din vara måste vara i samma nyskick som du fick den.

  • 7

    För utbyte skickar vi en ny karta till dig inom 2-4 arbetsdagar

    och informerar dig via e-post. Vi betalar för frakten av den nya varan.

     

    Återbetalningen sker inom 2-5 dagar efter mottagandet av kartan.

    Vi kommer att återbetala beloppet som betalats till samma konto som användes vid beställningen.

Vad händer om ordern kommer skadad?

Vi ersätter alla produkter som förlorats av leveransföretaget eller skadats under frakten. Om din beställning kom skadad, maila oss med bilder på paketet och produkten så snart som möjligt på hej@tripmap.se.